Wednesday 22 January 2014

Yes Love "Colour Speckled" 1 & Pueen 45

Hi everyone! In my previuos post I showed you "Yes Love Colour Speckled" collection and today  I could not resist from doing a stamped manicure with Yes Love Colour Speckled 1 and Pueen plate 45. I stamped with Magnonails stamping polish (fuchsia) . 
On ring finger I used Kiko 313 and I applied one coloured stud  that I had  previously painted  with Yes love 206 (turquoise).
                                                                              -------------

 Ciao a tutti! Nel mio precedente post vi ho mostrato collezione  "Yes Love Colour Speckled" e oggi non ho potuto resistere dal fare una  stamped manicure  con Yes Love Colour Speckled 1 e ila piastra Pueen 45. Ho timbrato con uno smalto per timbrare della Magnonails  (fucsia). 
Sull'anulare ho usato Kiko 313 e ho applicato una borchia che avevo  precedentemente dipinto con Yes Love 206 (turchese).


                     




Yes Love "Colour Speckled" 1




Pueen plate 45

What I used:





Cosa ho usato:

  1. Nail Polish: Yes Love "Colour Speckled" 1
  2. Stamping Plate: Pueen 45
  3. Stamping with: Magnonails stamping polish (fuchsia)
  4. Stud painted with Yes love 206 (turquoise)
  5. Top coat: Essence Quick Dry

2 comments:

I read and appreciate every single comment , but please refrain from spamming or link dropping, if you want me to read a post of yours or visit your website send me an email, thanks *___*

Adoro leggere i vostri commenti! Per favore però non commentate solo per lasciare link/spam, se volete che legga un vostro post o visiti il vostro sito mandatemi una mail, grazie *___*