Thursday 24 July 2014

China Glaze He's Going In Circles and Konad Plate







Hello my lovelies! For today's manicure I used a Konad plate  and  a discontinued holographic nail polish. It's  China Glaze "He's Going In Circles" from Kaleidoscope collection. The summer is perfect for holos and this green is so summery!!! I simply added some studs, while, on middle and ring finger I applied a stamping decal that I made with Konad m100 and Konad SP black. I filled the decal with Layla Thermo Polish Effect 02. Top coat for finishing.



Ciao mie care! Per la manicure di oggi ho usato un piatto Konad e uno smalto olografico fuori produzione. Si tratta di China Glaze  "He's Going In Circles" dalla collezione Kaleidoscope. L'estate è perfetta per gli smalti olografici e questo verde è davvero estivo! Ho semplicemente aggiunto alcune borchie, mentre, sul dito medio e anulare ho applicato uno stamping decal che ho fatto con Konad m100 e Konad SP (special polish) nero. Ho riempito la decalcomania con  Layla Thermo Polish Effect 02. Top coat per la finitura. 



 China Glaze  He's Going In Circles, Layla Thermo Polish Effect 2,
Konad black and some studs.


konad m100



What I used:

Cosa ho Usato:

  1. Base: China Glaze  He's Going In Circles
  2. Stamping Plate: Konad m100
  3. Stamping Special Polish: Konad black 
  4. Polishes for Stamping Decal: Layla Thermo Polish Effect 2
  5. Top coat: Essence Quick Dry and then Essence Gel Look 

Have a nice day!!!!!

4 comments:

  1. Sapevo che avrei dovuto prestare maggiore attenzione alla Kaleidoscope, lo smalto di base è bellissimo e il contrasto con lo stamping è divino. Adoro *__*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti ringrazio!!! La Kaleidoscope era bellissima...peccato che riuscii a comprarne solo alcuni....

      Delete

I read and appreciate every single comment , but please refrain from spamming or link dropping, if you want me to read a post of yours or visit your website send me an email, thanks *___*

Adoro leggere i vostri commenti! Per favore però non commentate solo per lasciare link/spam, se volete che legga un vostro post o visiti il vostro sito mandatemi una mail, grazie *___*