Tuesday 7 July 2015

Navy Manicure With Winstonia Plate









Hi guys! Last week I received some Winstonia stamping plates to review and I begun to test them. I started with "Absolutely Nautical" that is a plate with marine designs. The images are well incise and work very well! The full designs measure  about 18 x 15 mm.
With this plate I did my manicure themed Navy.
Let's go with all details:
I applied two layers of white polish (Sinful Colors "Snow Me White" 101)  except for index and pinkie on which I used a blue polish (Michela Valenti 030). 
After that I stamped with Winstonia  "Absolutely Nautical" and Kiko Mirror 628.
For index and pinkie I made two decals for apply more easily the designs on my nails.
You can buy this plate here and use MANIA code to take 10% !!!
Below you will find the video tutorial....




Ciao ragazze! La settimana scorsa ho ricevuto alcuni stamping plates Winstonia da recensire e ho cominciato a testarli. Ho iniziato con "Absolutely Nautical" che è un piatto con disegni marini. Le immagini sono ben incise e funzionano molto bene! I disegni interi  misurano circa 18 x 15 mm.
Con questa piastra  ho fatto la mia manicure a tema marino.
Andiamo con tutti i dettagli:
Ho applicato due strati di smalto bianco (Sinful Colors "Snow Me White" 101), ad eccezione dell'indice e del mignolo su cui ho usato uno smalto blu (Michela Valenti 030).
Dopo di che ho timbrato con Winstonia "Absolutely Nautical" e Kiko Mirror 628.
Per indice e mignolo ho fatto due decals per applicare più facilmente le immagini sulle unghie.
È possibile acquistare questo piatto qui e utilizzare il codice MANIA per ottenere il 10% di sconto!!!
Qui di seguito troverete il video tutorial ....






Sinful Colors "Snow Me White" 101, Michela Valenti 030 and
Kiko Mirror 628


Winstonia  "Absolutely Nautical"



Video tutorial:







What I used:

Cosa ho Usato:


  1. Base: Layla Rocky Nail
  2. Base Polish: Sinful Colors "Snow Me White" 101 and Michela Valenti 030 (on index and pinkie)
  3. Stamping Plate: Winstonia "Absolutely Nautical" 
  4. Stamping Polish: Kiko Mirror 628
  5. Top coat:  Essence Quick Dry 

No comments:

Post a Comment

I read and appreciate every single comment , but please refrain from spamming or link dropping, if you want me to read a post of yours or visit your website send me an email, thanks *___*

Adoro leggere i vostri commenti! Per favore però non commentate solo per lasciare link/spam, se volete che legga un vostro post o visiti il vostro sito mandatemi una mail, grazie *___*