Tuesday 6 September 2016

Stamping Decals with Glitters and Holo polish - Tutorial








Hi girls! Today I'll show you an Ocean  manicure done with Stamping Decals with glitters! 
First of all I applied two layers of white polish. I let it dry and I prepared some stamping decals with Pueen Animal Safari 01 plate (from Theme Park Collection) and MdU 3 Blue Navy. 
I painted the decals with Color Club Over The Moon. I added the top coat, I applied some iridescent glitters of two different sizes and I let dry.
Later, I cut out the decals and I applied them on my nails. 
On my pinkie I applied one layer of top coat and I added glitters.
Finally, I applied the top coat!
This plate is sold singly HERE and the MdU stamping polishes are available HERE.
Don't miss the video tutorial below!



Ciao ragazze! Oggi vi mostrerò una manicure Marina fatta con Stamping Decals con glitter!
Prima di tutto ho applicato due mani di smalto bianco. Ho lasciato asciugare e ho preparato alcuni stamping decals con la piastra  Pueen Animal Safari 01 (dalla collezione Theme Park Collection) e MDU 3 Blue Navy. 
Ho dipinto i decals con Color Club Over The Moon. Ho aggiunto il top coat, ho applicato alcuni glitter iridescenti di due diverse dimensioni e ho lasciato asciugare.
Dopo, ho ritagliato i decals e li ho applicati sulle unghie.
Sul  mignolo ho applicato una mano di top coat e ho aggiunto i glitter.
Infine, ho applicato il top coat!
Questa piastra è venduta singolarmente  QUI e gli smalti per stamping MdU sono disponibili QUI.
Non perdete il video tutorial qui sotto!




Pueen Animal Safari 01



The pattern that I chosen






Video Tutorial:






What I used:

Cosa ho Usato:

  1. Base: Layla Rocky Nail
  2. Base Polishes: Wet n Wild White Crème 
  3. Stamping Plate:  Pueen Animal Safari 01
  4. Stamping Polish: MdU 3 Blue Navy
  5. Stamping Decal Polish: Color Club Over The Moon
  6. Nail Art Decorations:  Iridescent Glitters 
  7. Top coat:  Essence Quick Dry


Thanks for reading!!! ♥

Grazie per la lettura!!! ♥


No comments:

Post a Comment

I read and appreciate every single comment , but please refrain from spamming or link dropping, if you want me to read a post of yours or visit your website send me an email, thanks *___*

Adoro leggere i vostri commenti! Per favore però non commentate solo per lasciare link/spam, se volete che legga un vostro post o visiti il vostro sito mandatemi una mail, grazie *___*