Thursday, 6 March 2014

CICI & SISI Set Jumbo 1 and Set Jumbo 2 Review





Hi ladies! Today I wish to show you the review of my new stamping plates that I bought on Amazon.com. You can buy the first set here (For Europe you can buy from Amazon.co.uk at this link) and the second one here (For Europe here). Now you can buy also directly on their shop online Cici&Sisi. I tested them and they stamped very well but the stamper included don't work....you must pass on it  a nail file very fine...I prefer my old stamper!!! :) There are 6 plates each and  they measure about 150X100 mm.


Ciao ragazze! Oggi desidero mostrarvi la recensione dei miei nuovi stamping plates che ho comprato su Amazon.com. In Italia è possibile trovare entrambi i set nel loro nuovo shop online Cici&Sisi. Li ho provati e hanno timbrato molto bene ma lo stamper incluso non funziona .... è necessario passare su di esso una lima per unghie molto fine ... io preferisco il mio vecchio stamper!!! :) Ci sono 6 piastre ciascuno e misurano circa 150x100 mm.



CICI & SISI Set Jumbo 1





The back of the plate
Il retro dello stamping



CICI & SISI Set Jumbo 2







The single images measure 19x15 mm
Le singole immagini misurano 19x15 mm



CICI&SISI 01

CICI&SISI 02

CICI&SISI 03

CICI&SISI 04

CICI&SISI 05

CICI&SISI 06

CICI&SISI 07

CICI&SISI 08

CICI&SISI 09

CICI&SISI 10

CICI&SISI 11

CICI&SISI 12



Here is my video with some images tested:


Ecco il mio video con i test di alcune immagini:








Have a nice day!!!